gut

Mám se fajn, díky za optání.
Dneska jsem si užil poslední volnej den a začnu se teď trochu věnovat tý maturitě. Ale asi to bude boj, protože to vypadá, že jsem se dostal na práva do Brna. Jasně, Praha je Praha, ale co slyším o masaryčce, tak je to příjemnější škola...
A je dneska docela teplej večer. Po těch propršenejch dnech to bylo parádní azůro a luxusní věčer (miluju teplý večery, v deset večer když je ještě vidět, vzduch osvěžuje, sedět si na terásce nebo třeba u ohniště Pod dubovým vrchem... ).

Poslední zvonění dopadlo překvapivě bez nostalgie. Asi to bylo celý v moc velkým fofru a dobrý náladě. No, snad si popláčem pozdějc.
Pro prachatické čtenáře (pokud je tu vůbec někdo mimo PT.. vlastně mimo Gympl..... vlastně vůbec někdo.. tak se ozvěte do komentů :-) ) je tu výzva nechť se podívají na naše tablo na Velkém náměstí.
Pro mimoPT tady tudy
Jinak jsem taky mimochodem příjemně překvapen lidskou rasou, protože jsme při nenásilném vybírání při PZ vybrali přes 8tisíc, možná i 9. Bylo to pro mě strašně fajn, nadruhou stranu i smutný, když nám třeba chlápek dal dvoustovku. Celkově jsem viděl spoustu párů očí toužících se vrátit do mládí, viděl jsem tu upřímnou závist v nejlepším slova smyslu. A tak někteří, jako kdyby se chtěli vykoupit, nebo aspoň nám dopřát, co oni už nemohou, byli opravdu štědří. Takže děkujeme!

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Zásada enumerativnosti právních pretenzí